Veel aanmeldingen voor leidersschapscursus

Leiderschapwoensdag 13 december 2006 15:38

Inmiddels zijn er al 8 aanmeldingen voor de leiderschapstraining die PerspectieF organiseert. Ook komen er steeds meer enthousiaste coaches bij. "De cursus lijkt een groot succes te worden", aldus PerspectieF-voorziter Rogier Havelaar.

Enkele weken terug maakte de afdeling Interne Organisatie van PerspectieF bekend te zullen starten met een leiderschapstraining binnen PerspectieF. "Het is belangrijk om voldoende mensen op te leiden om een commissie voor te zitten of bestuurslid te worden", aldus bestuurslid Intern Aldert de Boer. "Door deze training willen we investeren in onze leden en ervoor zorgen dat er in heel Nederland PerspectieF kartrekkers komen".

Inmiddels is het programma bijna helemaal rond. De avonden bevatten persoonlijke gesprekken, theorie en praktische workshops. Aldert: "We hebben de secretaresse van Balkenende gemaild of ze een avond wil komen verzorgen. Als zij niet kan dan benaderen we de secretaresse van Hans Wiegel of een andere politicus". Rogier: "Ook gaan we een avond uit eten met de coaches. We krijgen dan een etiquettetraining en bespreken verschillende thema's met elkaar."

Jan van den Bosch is één van de coaches in de cursus: "Ik werk graag mee omdat ik het belangrijk vind dat jonge Christenen al vroeg de kans krijgen om zichzelf te ontwikkelen. Ik wou dat ik toen ik zo jong was een dergelijke cursus had kunnen volgen". Jan van den Bosch is nu directeur van onder andere Beter-uit-Reizen. Voorheen was hij 19 jaar lang de presentator van de EO-jongerendag.

Op www.perspectief.nu/leiderschapstraining kun je meer informatie over de cursus vinden. "Tot nu toe zijn er 8 aanmeldingen. Daar zijn we ontzettend enthousiast over. En tegen degenen die nog twijfelen zeg ik: er is nog volop ruimte!", aldus Aldert de Boer.

Reacties op 'Veel aanmeldingen voor leidersschapscursus'

Archief > 2006