PerspectieF campagne gaat door!

P7250696.JPGdonderdag 25 februari 2010 07:23

De afgelopen zijn de politieke ontwikkelingen op ruwe manier op de kaart gezet: de val van Balkenende IV werd in binnen- en buitenlandse media breed uitgemeten. Bovendien wordt de campagne van PerspectieF naar aanloop van de verkiezingen op 3 maart hierdoor in een ander licht geplaatst

De invloed van de landelijke politieke ontwikkelingen op de gemeentepolitiek krijgt immers een enorme impuls. Echter, dat mag niets afdoen van het feit dat PerspectieF de campagne onverstoord doorzet en  zich volop inzet jongeren aan zich en de ChristenUnie te binden.

De afgelopen zijn er meerdere acties geweest waarin de PerspectieF kandidaten op de ChristenUnie lijst acties hebben georganiseerd om dat doel te verwezenlijken. De speciaal voor de PerspectieF kandidaten gedrukte flyers worden uitgedeeld aan jongeren op scholen, jongerendebatten en jongerenbijeenkomsten. Bovendien worden in verschillende gemeentes waar geen PerspectieF kandidaten op de lijst staan wordt óók de jeugdige kiezer gedacht, zo zijn er acties geweest in Veenendaal en Leusden.  In Assen wordt bovendien een brief verstuurd naar de jongeren die dit jaar voor het eerst mogen kiezen en zo wordt en in Groningen werd de liefde verklaard aan de kleine en bijzondere winkels. Onze voorzitter, IJmert Muilwijk, ging met Ed Anker op stap langs verschillende studentenverenigingen.

Daar willen we het echter niet bij laten. Lokaal zal er nog zeker aan worden getrokken om de ChristenUnie vlak voor de verkiezingen volop op de kaart te zetten. Bovendien zullen alle acties te volgen zijn via de speciale verkiezingssite (www.perspectief.nu/gemeente) , dus houd deze in de gaten. Ook voor foto’s, de flyer en een verkiezingspoll kun je hier te terecht. We houden je op de hoogte.

Reacties op 'PerspectieF campagne gaat door!'

Archief > 2010