Rotterdam

Rotterdam is een bijzondere, unieke en multiculturele stad. In deze grote stad zijn veel politieke jongerenorganisaties actief om jongeren kennis te laten maken met politiek en de stem van de jongeren te laten horen. Zo ook PerspectieF Rotterdam. Wij proberen om in de dynamiek van de stad activiteiten, zowel kleinschalig als iets groter, te organiseren voor politiek geïnteresseerde jongeren. Als voorbeeld had PerspectieF Rotterdam samen met de Jonge Democraten (JD) afgelopen jaar een debat over actuele thema's die ons aan het hart gaan. Juist elkaar opzoeken in debat, staan voor onze standpunten en mooie discussies voeren, dat helpt de stad vooruit!

Actief worden in Rotterdam?

PerspectieF Rotterdam zoekt nieuwe bestuursleden

Als PerspectieF zijnde hebben we een heel aantal actieve afdelingen die zich op allerlei manieren inzetten in hun eigen stad. Deze afdelingen worden draaiende gehouden door een grote groep enthousiaste PerspectieF'ers die met elkaar een verschil maken en impact hebben in hun eigen omgeving.

Om dit werk voort te kunnen zetten zijn wij hard op zoek naar nieuwe bestuursleden.

Wat vragen wij van jou:
- Affiniteit met PerspectieF
- Interesse in politieke en maatschappelijke vraagstukken
- Initiatiefrijk
- Tijdsbesteding: 1 à 3 uur per week

Wat bieden wij jou:
- Een groot (politiek) netwerk
- Een inkijk in de lokale politiek
- De kans om inpact te hebben in je eigen stad
- Inhoudelijke en praktische training

Dus vind je het leuk om je in te zetten voor PerspectieF? Heb je interesse om aan het werk te gaan in je eigen stad? Mail dan naar: lokaal@perspectief.nu