PerspectieF naar Israël

israelzaterdag 08 mei 2010 20:25

Vanaf maandag 10 mei t/m maandag 17 mei zijn Wouter Kremer (vice-voorzitter) en Bernard Bos (bestuurslid Intern) voor een Fact Finding Mission in Israël. Deze achtdaagse reis wordt georganiseerd door het CiJO, de jongerenorganisatie van het Centrum Informatie en Documentatie Israël (CIDI). Naast PerspectieF gaan er ook vertegenwoordigers van de politieke jongerenorganisaties van CDA, PvdA, VVD, GroenLinks, D66, SGP en Partij voor de Dieren mee.

Het doel van de reis is om met eigen ogen het land te ervaren en met een open vizier kennis te maken met Israël en Palestina. Door onder anderen een bezoek te brengen aan de Knesset (het Israëlische parlement), de Gaza-strook ontmoetingen met inwoners, policiti en experts hopen we meer inzicht te krijgen in het conflict tussen Israël en Palestina. Ook zullen we een bezoek brengen aan verschillende bijbelse 'hotspots'. Zover de faciliteiten het toelaten zullen we proberen om je, via deze website, op de hoogte te houden van onze reis.

Reacties op 'PerspectieF naar Israël'

Archief > 2010