Brusselreis 2020

Beste PerspectieF'er!

Onze jaarlijkse Brusselreis staat weer op de agenda en zal plaatsvinden op dinsdag 17 en woensdag 18 maart! De excursie is openbaar voor alle leden van PerspectieF! Het maakt niet uit of je heel actief of net lid geworden bent, je bent meer dan welkom! Wel kunnen er maximaal 20 deelnemers mee en VOL=VOL!

De Europese Unie een ver-van-je-bed-show? PerspectieF brengt jouw bed voor één nachtje dichterbij Europa en het Europees Parlement in Brussel. Het doel van deze excursie is het verkennen van Brussel, specifiek het Europees Parlement. Nederland heeft namelijk steeds vaker te maken met besluiten die op Europees niveau gemaakt worden. Of dit een positieve of een negatieve ontwikkeling is, mag jij zelf vaststellen. We hopen in elk geval aan te tonen hoe de huidige Europese samenwerking is vormgegeven.

Daarbij zullen we met verschillende personen van de Eurofractie (o.a. Peter van Dalen) lunchen, rondleiding in het Europees Parlement, bezoek aan enkele culturele highlights in Brussel, borrelen & ontspanning.

We proberen de Brusselreis gratis te houden, maar moeten mogelijk een eigen bijdrage vragen aan de deelnemers.  Deze eigen bijdrage zal maximaal 15 euro zijn.

Deelname is op eigen risico en je bent zelf verantwoordelijk voor een eigen reisverzekering. Tijdens de excursie moet je een geldig identiteitsbewijs (Paspoort of identiteitskaart, geen rijbewijs) hebben om bij de verschillende instanties binnen te komen.

Je kunt je aanmelden via het aanmeldformulier. Vul hierbij de gegevens in zoals weergegeven op je identiteitsbewijs dat je meeneemt tijdens de excursie.

Bij vragen kun je mailen naar organisatie@perspectief.nu (Sylvana Bal)!