General Assembly ECPYouth

Als medeoprichter en betrokken lid van European Christian Political Youth (ECPYouth) zal PerspectieF ook deze zomer deelnemen aan de General Assembly van ECPYouth. Deze vergadering is op 18 juli en begint om 9.00. Tijdens deze vergadering zullen de leden van ECPYouth terugblikken op het afgelopen jaar. Daarnaast zal er gestemd worden over een nieuw jaarthema voor het komende seizoen en zal er gedebatteerd worden over ingediende moties, zoals een motie van PerspectieF en SGPJ tegen racisme. Ook ’s middags en ’s avonds zal er een leuk inhoudelijk en sociaal programma zijn. Hierover volgt later meer informatie.
Ook jij kunt aan de General Assembly deelnemen! En dit was nog nooit zo gemakkelijk: vanwege de coronamaatregelen zal de General Assembly online plaatsvinden. De agenda, met daarin de jaarverslagen, de voorstellen voor jaarthema’s en de moties, kun je in de balk hiernaast downloaden. Vind je het leuk om in contact te komen met andere jonge, politiek-actieve christenen in Europa, wil je meepraten over het jaarthema voor het komende seizoen en wil je ook internationaal jouw stem laten horen? Dan is deelname echt iets voor jou! Je kunt je aanmelden via deze link.