Lid Denktank

De Denktank van PerspectieF zoekt nieuwe leden!

De Denktank richt zich op de grote lijnen van de politiek. Ze denken na over de identiteit van de partij, jagen het interne debat binnen PerspectieF aan en schrijven diepere analyses over de politiek. Ze onderhouden nauwe banden met het Wetenschappelijk Instituut van de ChristenUnie. Tenslotte is de Denktank ook nog een luis in de pels van de ChristenUnie, en houdt het de moederpartij scherp.

De Denktank is op zoek naar echte denkers, die ervan houden om de diepere lading van de politiek te overdenken, maar ook de verbinding weten te leggen met de concrete en actuele werkelijkheid in onze samenleving. Verder zoekt de Denktank mensen die een duidelijke mening hebben over de politieke koers van PerspectieF en de ChristenUnie, die mening goed kunnen formuleren, en die actief een bijdrage willen leveren aan de rol van PerspectieF in politieke en maatschappelijke debatten.

De tijdsinvestering die je doet is gemiddeld twee uur per week, met een maandelijkse vergadering. Daarvoor krijg je tal van mogelijkheden terug, waaronder de toegang tot een groot politiek netwerk en een stevig platform om jezelf op politiek en organisatorisch gebied te ontwikkelen.

Herken jij je in dit profiel en heb jij interesse om je eigen expertise en gedachtegoed in te brengen in de Denktank? Stuur je motivatie en CV naar Nathan Kramer, bestuurslid Politiek, via politiek@perspectief.nu