Groningen

PerspectieF Groningen is een van oudste afdelingen van onze jongerenorganisatie. Al meer dan 10 jaar maken wij ons in de stad en provincie Groningen sterk voor de belangen van jongeren. De afdeling trekt daarin samen op met de lokale ChristenUnie fractie. Veel PerspectieF leden wonen en studeren in Groningen, en dat maakt de afdeling een van de leukste en gezelligste van het land! PerspectieF Groningen heeft als doel om regelmatig activiteiten te organiseren zoals kroegcolleges, borrels en werkbezoeken. Door deze activiteiten hopen wij jongeren te betrekken bij de politiek.

Actief worden in Groningen?

PerspectieF Groningen zoekt nieuwe bestuursleden

Als PerspectieF zijnde hebben we een heel aantal actieve afdelingen die zich op allerlei manieren inzetten in hun eigen stad. Deze afdelingen worden draaiende gehouden door een grote groep enthousiaste PerspectieF'ers die met elkaar een verschil maken en impact hebben in hun eigen omgeving.

Om dit werk voort te kunnen zetten zijn wij hard op zoek naar nieuwe bestuursleden.

Wat vragen wij van jou:
- Affiniteit met PerspectieF
- Interesse in politieke en maatschappelijke vraagstukken
- Initiatiefrijk
- Tijdsbesteding: 1 à 3 uur per week

Wat bieden wij jou:
- Een groot (politiek) netwerk
- Een inkijk in de lokale politiek
- De kans om inpact te hebben in je eigen stad
- Inhoudelijke en praktische training

Dus vind je het leuk om je in te zetten voor PerspectieF? Heb je interesse om aan het werk te gaan in je eigen stad? Mail dan naar: lokaal@perspectief.nu