Gelderland

Nijmegen.jpg

Wie zijn wij?
Gelderland is een zeer diverse provincie door zijn grote studentensteden, grote landbouwgebieden en haar vele natuur. PerspectieF Gelderland is ontstaan in Nijmegen maar kent ondertussen al enthousiastelingen uit Ede, Wageningen, Apeldoorn en verder. Als provincie-afdeling hebben we veel vrijheid om onze eigen politieke idealen na te jagen en bijzondere samenwerkingen aan te gaan. Door laagdrempelig te zijn en het contact te zoeken met anderen hopen we van waarde te kunnen zijn voor de stad en de regio.

Wat zoeken wij?
We vinden het heel leuk als je als Gelderlander meedoet met onze acties en evenementen. We hebben daar voor een campagneteam en we zoeken op termijn ook bestuursleden. Dus vind je het leuk om je in te zetten voor PerspectieF? Heb je interesse om aan het werk te gaan in je eigen regio? Mail dan naar: lokaalenleden@perspectief.nu.

Contact opnemen?
Volg ons via social media of mail ons op arnhemnijmegen@perspectief.nu.
https://www.facebook.com/perspectiefgelderland https://www.instagram.com/perspectiefgelderland/ https://twitter.com/perspectiefgld