Overijssel

Zwolle is een dynamische Hanzestad met een rijke historie. Een stad vol betrokkenheid, ondernemingszin en culturele festiviteiten. Door de verschillende hogescholen heeft Zwolle een groot potentieel aan betrokken studenten en jongeren. Maar net als iedere stad heeft ook Zwolle te kampen met verschillende problemen en uitdagingen, zoals bijvoorbeeld de jeugdwerkloosheid. PerspectieF Zwolle en de lokale ChristenUnie-fractie willen bezig gaan met het onder de aandacht brengen van belangrijke thema’s. Het bestuur in Zwolle zet zich in om meer jongeren in Zwolle te betrekken bij het werk van de lokale overheid. Regelmatig worden er activiteiten en evenementen georganiseerd waar jij bij kunt zijn. Hou daarvoor onze agenda in de gaten!

Actief worden Zwolle?

PerspectieF Zwolle zoekt nieuwe bestuursleden

Als PerspectieF hebben we een heel aantal actieve afdelingen die zich op allerlei manieren inzetten in hun eigen stad. Deze afdelingen worden draaiende gehouden door een grote groep enthousiaste PerspectieF'ers die met elkaar een verschil maken en impact hebben in hun eigen omgeving.

Om dit werk voort te kunnen zetten zijn wij hard op zoek naar nieuwe bestuursleden.

Wat vragen wij van jou:
- Affiniteit met PerspectieF
- Interesse in politieke en maatschappelijke vraagstukken
- Initiatiefrijk
- Tijdsbesteding: 1 à 3 uur per week

Wat bieden wij jou:
- Een groot (politiek) netwerk
- Een inkijk in de lokale politiek
- De kans om inpact te hebben in je eigen stad
- Inhoudelijke en praktische training

Dus vind je het leuk om je in te zetten voor PerspectieF? Heb je interesse om aan het werk te gaan in je eigen stad? Mail dan naar: lokaal@perspectief.nu