Word nu lid!

Word nu lid, omdat jij een verschil kunt maken in de Nederlandse politiek. Of je nu een politieke junkie bent of nieuw met politiek: jongeren hebben zeer relevante ideeën en laten een enorme gedrevenheid en enthousiasme zien. Daarom zetten wij als PerspectieF ons in voor impact in de politiek. Wij leggen ons niet neer bij de status quo, maar willen verandering en vernieuwing.

Waarom PerspectieF

PerspectieF, ChristenUnie-jongeren is een onafhankelijke politieke jongerenorganisatie. Wij onderscheiden ons van andere politieke jongerenorganisaties door onze visie op het leven, de samenleving en de politiek. Deze visie is gebaseerd op ons geloof in God.  We hebben jou nodig om met ons van invloed te zijn in de samenleving. Zelfs als je nog niet veel weet van politiek. Met jouw bijdrage kunnen we blijven werken aan christelijke politiek.

Wat krijg je hiervoor terug?

PerspectieF geeft je toegang tot een groot netwerk en organiseert cursussen, congressen, lezingen, debatavonden en excursies. Hiermee bieden we jou de mogelijkheid om je vaardigheden, kennis en netwerk verder te ontwikkelen. Verder ontvang je onze maandelijkse nieuwsbrief en 4x per jaar  de Perspex, ons digitale ledenblad. Met hierin actuele politieke ontwikkelingen, interviews en natuurlijk de nieuwtjes vanuit PerspectieF.

Wat voor lidmaatschap wil je?

Ik wil lid worden van PerspectieF
(Voor €12,50 per jaar)

Ik wil een combilidmaatschap van ChristenUnie én PerspectieF
(Voor €42,50 per jaar)

Ik wil abonnee worden van PerspeX
(Voor €15,- per jaar)

Je wordt lid tot wederopzegging en onderschrijft de statuten en reglementen van PerspectieF, ChristenUnie-jongeren (en in geval van combilid tevens de grondslag en het doel van de ChristenUnie).

Heb je vragen over lid worden, bel dan 033-4226969 of mail naar ledenadministratie@christenunie.nl