Denktank van start

zondag 18 maart 2001 00:00

De PerspectieF Denktank had vandaag haar eerste Denktankdag. We hebben ons gebogen over het hoofdstuk sociale zaken voor het nieuwe politiek programma van PerspectieF en verder gediscussieerd over onze standpunten op het uniecongres van de ChristenUnie.

De Denktank houdt zich bezig met het schrijven van de politieke documenten van PerspectieF en probeert regelmatig in te haken op de actualiteit met acties en opinieartikelen. Elk lid dat politiek inhoudelijk mee wil denken kan meedoen aan de denktank. We komen zo´n vier keer per jaar bij elkaar en werken verder vooral per email. Leden van de PerspectieF Denktank worden maandelijks per email op de hoogte gehouden van alle activiteiten van de Denktank. De eerstvolgende Denktankdag is op zaterdag 23 juni (zie agenda). We zullen dan het concept politiek programma afronden. Meer informatie over de denktank kun je krijgen bij Daniel Brandsema (d.i.brandsema@hetnet.nl) en Marcel Benard (marcel.benard@12move.nl) van de commissie politieke verdieping.

Op het perspectief discussieplatform kun je meeschrijven aan ons nieuwe programma. Inmiddels staan er al van verschillende hoofdstukken concept teksten waarover flink wordt gedebatteerd. Doe mee en kom met tekstvoorstellen. De deadline voor het indienen van nieuwe hoofdstukken is 1 mei 2001. Hierna zullen we alleen nog werken aan de dan voorliggende hoofdstukken. Meer informatie over de het politiek programma kun je krijgen bij Daniel Brandsema (d.i.brandsema@hetnet.nl).

Reacties op 'Denktank van start'