PerspectieF vertelt in Humanity House over kledingindustrie Bangladesh

Screenshot fabriek Dhaka 2dinsdag 14 oktober 2014 12:56

Jetske Gerkema (19) ging met PerspectieF mee naar Bangladesh. Zij schrijft over de reis in een blog die is gepubliceerd op de website van Humanity House. Aanstaande zaterdag 18 oktober vertellen Gerrianne Pennings (22) en voorzitter Erik-Jan Hakvoort (23) tijdens het Fair Fashion Lab Festival van Humanity House nog meer over de ontdekkingen en ervaringen van PerspectieF.

Zaterdag 18 oktober vertelt PerspectieF vanaf 15.15 uur over de gefilmde kinderarbeid, de slechte omstandigheden voor arbeiders en over de sterke vrouwen die zich dag in dag uit inzetten voor de productie van onze kleding in de Bengaalse kledingindustrie. Klik hier voor het programma, de locatie en de tijden: http://www.humanityhouse.org/agenda/fair-fashion-lab-festival-4/

Waarom zou je hier bij willen zijn? De reis van PerspectieF brengt indrukwekkende en relevante dingen aan het licht. Dat onze kleding wordt gemaakt door kinderen en mensen die er op één of meerdere manieren aan lijden is een verhaal dat breed moet worden verteld en dat roept om actie. Als teaser op de onthullingen van zaterdag kun je hier de blog van Jetske lezen: http://www.humanityhouse.org/verhalen/kleding-waar-je-koud-van-wordt-perspectief/

Ook een rol spelen bij PerspectieF? Kijk bij de vacatures of meld je aan als actief lid. Nog geen lid? Steun ons en word lid!

Reacties op 'PerspectieF vertelt in Humanity House over kledingindustrie Bangladesh'

Archief > 2014