USA Election Day (03 november)

Amerikaanse verkiezingen.jpgwoensdag 16 september 2020 14:02

Nog 48 dagen en dan is het zover: USA Election Day 2020. Wordt het Joe of Donald? Jij hebt nu de exclusieve kans om dit van dichtbij te volgen. Of liever: om dit dichtbij te volgen. Want in samenwerking met SIB organiseert PerspectieF dit jaar een Amerikaanse Verkiezingsnacht in café Hofman aan het Janskerkhof in Utrecht. Een nacht vol sprekers, peilingen en uitslagen, duiding en gezelligheid.

Ben jij erbij op 3 november? Meld je dan nu snel aan door te mailen naar Rik van Huigenbos, lid van het internationaal secretariaat van PerspectieF: rikvanhuigenbos@gmail.com. Door corona is er een maximaal aantal deelnemers, dus: wie het eerst komt, die het eerst maalt. De organisatie draagt zorg voor het programma; consumpties zijn voor eigen rekening. Een uitgebreider programma volgt op een later moment.

Vind je het leuk om ook de aanloop naar de verkiezingen samen met andere leden van PerspectieF te beleven? Meld je dan nu aan voor de PerspectieF – USA 2020 appgroep door een appje te sturen naar Pieter Dirk Dekker, bestuurslid internationaal: 0615905759.

Archief > 2020