Actie PerspectieF tegen leegstand, jeugdwerkloosheid en vóór start-ups

A5 Start-ups (klein)dinsdag 02 juni 2015 15:15

Met de slogan 'wat nou leegstand? Hier had een start-up kunnen zitten!', vult PerspectieF op 11 juni een leegstaand winkelpand in Den Haag met zogenaamde Start-ups. Dit zijn innovatieve, out-of-the-box en vernieuwende ondernemingen, vaak gerund door jongeren. Als PerspectieF vinden we dat deze jonge ondernemingen met hun innovatieve ideeën de ruimte moeten krijgen: letterlijk en figuurlijk!

Er staan in Nederland duizenden vierkante meters aan bedrijfsruimten leeg. Waarom gebruiken we deze meters niet voor jonge ondernemers met vernieuwende en verfrissende ideeën die Nederland verder kunnen brengen? We kunnen niet meer om deze groeiende groep ondernemingen heen. Ze staan voor een nieuw economisch tijdperk en zetten innovatie en technologie centraal. Ze zijn de komende jaren van groot belang op alle economische terreinen: van internationaal tot lokaal.

PerspectieF, ChristenUnie-jongeren staat achter hen. Daarom betrekt PerspectieF op 11 juni een leeg winkelpand in het politieke hart van Nederland: Den Haag.

Hier gaan we aandacht vragen voor start-ups. Kom langs in onze winkel om deze jonge ondernemers en hun vertegenwoordigers te ontmoeten! Kom luisteren naar lokale en landelijke politici over hun visie op deze innovatieve bedrijven. Maar geniet ook van mooie speeches vanaf de zeepkist. En wie weet doe je zelf nog een mooi idee op voor een eigen onderneming!

Meer informatie? Zie ook deze pagina.

In het kort:
Wie? PerspectieF, ChristenUnie-jongeren ǀ Wat? Ontmoet start-ups en politici en praat mee! ǀ Wanneer? 11 juni van 16.30 tot 18.00 uur. ǀ Waar? Korte Poten 11, Den Haag

Reacties op 'Actie PerspectieF tegen leegstand, jeugdwerkloosheid en vóór start-ups'

Archief > 2015