Voorjaars-ALV

dinsdag 18 maart 2003 00:00

Vrijdag 28 maart 2003 hoopt PerspectieF haar Voorjaars-Algemene ledenVergadering (AV) te houden. Deze zal plaatsvinden in het partijbureau van de ChristenUnie, Puntenburgerlaan 91 te Amersfoort.
Op deze ALV komt een aantal belangrijke stukken ter tafel zoals het Jaarverslag 2002, het Beleidsplan 2003 en de Begroting voor dit jaar. Ook is er een aantal Moties ingediend die deze avond in stemming worden gebracht. Al deze stukken vind je in de downloadsectie.

Op de AV verkiezen we een politiek secretaris en een internationaal politiek secretaris.Hiervoor draagt het bestuur resp. Peter de Kluyver en Johannes de Jong voor. Daarnaast wordt er een nieuwe geschillencommissie geinstalleerd. Het bestuur draagt Diana de Gooijer voor als voorzitter en Frank Visser en Matthijs de Vries als leden.
De vergadering begint om 19.30 uur en zal naar verwachting tot ongeveer 22.00 uur duren.

Om het bezoeken van de algemene Vergadering voor iedereen mogelijk te maken, is er voor mensen die van ver komen de mogelijkheid om te overnachten. Wil je hiervan gebruik maken; bel of mail dan even.

Let op: Aangepaste Agenda:
1. Opening
2. Vaststelling agenda