DE COMMISSIE INTERNATIONAAL ZOEKT TALENKNOBBELS!!!

woensdag 23 april 2003 00:00

Sinds oktober 2002 heeft de ChristenUnie een samenwerkingsverband met een groot aantal partijen in Europa. Veel van deze partijen staan nog in de kinderschoenen en hebben hulp nodig om zich verder te ontwikkelen.

De commissie internationaal van PerspectieF wil deze partijen en hun jongerenorganisaties ook ondersteunen. We willen daarom een aantal belangrijke basisdocumenten/publicaties voor christelijke politiek vertalen in een aantal Europese talen. De belangrijkste talen zijn daarin natuurlijk Duits en Engels. Daarnaast zou het mooi zijn als mensen met kennis van Frans, Pools, Hongaars en Estisch hieraan zouden meewerken.

Het gaat om publicaties van gemiddeld 70 bladzijden in word (.12) formaat. Mensen die hieraan willen meewerken mogen gerust er een halfjaartje aan werken. Vertalers werken nauw samen met het Wetenschappelijk instituut van de ChristenUnie en de eurofractie. De vertalers worden een onderdeel van de werkgroep publicatie van de commissie internationaal van PerspectieF.

Ben jij de talenknobbel die we zoeken, wil jij de christelijke politiek in Europa een handje helpen? Meld je dan aan bij Johannes de Jong, internationaal secretaris van PerspectieF: international@perspectief.nu/ jdjong@mail.thuk.nl

Reacties op 'DE COMMISSIE INTERNATIONAAL ZOEKT TALENKNOBBELS!!!'

Archief > 2003