PerspectieF Rotterdam en ChristenUnie organiseren interreligieuze maaltijd.

Markthal_1_0donderdag 15 januari 2015 16:28

PerspectieF Rotterdam organiseert volgende week samen met de lokale ChristenUnie fractie een ontmoetingsmaaltijd voor diverse vertegenwoordigers van religieuze organisaties in Rotterdam. Tijdens de maaltijd zal onder andere gesproken worden over de recente ontwikkelingen naar aanleiding van de aanslag op Charlie Hebdo.

Veertig vertegenwoordigers, afkomstig van onder andere islamitische, christelijke, boeddhistische en joodse organisaties, komen samen om te spreken over de waarde van vrijheid, en het afkeuren van geweld. Sirodjini Kuipers, voorzitter van PerspectieF Rotterdam: “Ook los van de gebeurtenissen in Parijs vorige week, is het van groot belang dat verschillende organisaties elkaar ontmoeten, en het onderlinge contact en begrip versterken. PerspectieF en de ChristenUnie willen hierin graag faciliteren.”

De maaltijd wordt volgende week dinsdag tussen 17:00 en 20:00 in het centrum van Rotterdam georganiseerd.

---

PerspectieF Rotterdam is nog voor deze avond nog op zoek naar jongeren die ons in praktische zaken willen helpen. Voor meer informatie, mailen kan naar: sirodjini@gmail.com

Meer weten over de afdeling Rotterdam? Bekijk de afdelingspagina!

Reacties op 'PerspectieF Rotterdam en ChristenUnie organiseren interreligieuze maaltijd.'

Archief > 2015