PerspectieF zoekt nieuwe bestuursleden

Social mediamaandag 13 april 2015 17:23

Het lopende seizoen is nog lang niet ten einde, maar als het gaat om een nieuw bestuur kijkt PerspectieF al met een schuin oog naar volgend seizoen. 20 juni 2015 organiseert PerspectieF de jaarlijkse Focusdag, waar de leden nieuwe politieke speerpunten kunnen verkiezen en tevens stemmen over nieuw voorgedragen bestuursleden. Dit seizoen komen er twee functies vrij: Penningmeester en Lokaal. Interesse?

In het bijgevoegde document vind je de vacatures. Herken jij je in een van de profielen en wil je één van deze uitdagende en veelzijdige bestuursfuncties van PerspectieF aangaan? Dan nodigen wij je uit om te solliciteren! Wanneer je iemand kent die voldoet aan dit profiel, dan vragen wij je dit kenbaar te maken door deze persoon door middel van een brief voor te dragen aan de selectiecommissie. Deze persoon zal dan door de selectiecommissie worden benaderd.

Richt je sollicitatie, bestaande uit een motivatiebrief en curriculum vitae, of voordracht aan PerspectieF, t.a.v. de selectiecommissie PerspectieF, Postbus 439, 3800 AK, Amersfoort of via selectie@perspectief.nu. Deadline voor sollicitatie ligt op 2 mei 2015. Gesprekken vinden plaats op vrijdagmiddag 8 mei en zaterdag 9 mei. Op zaterdag 20 juni 2015 worden de nieuwe bestuursleden gekozen tijdens de Algemene Ledenvergadering (ALV) op de Politieke Focusdag.

Meer info?
Voor meer informatie over de functie kun je contact opnemen met de huidige voorzitter Erik-Jan Hakvoort, via voorzitter@perspectief.nu of 06-15906934. Ook kun je contact opnemen met de voorzitter van de selectiecommissie Jonathan van Tongeren via selectie@perspectief.nu. Zijn telefoonnummer is 06-43778884.

Vacatures PerspectieF Bestuur 2015-2016670,7 kBapplication/pdfdownload

Reacties op 'PerspectieF zoekt nieuwe bestuursleden'

Archief > 2015