Terugblik: Kick-Off PerspectieF

Kick-Off 2018 (Utrecht)dinsdag 25 september 2018 14:58

Zaterdag 15 september vond de aftrap van het politieke jaar voor PerspectieF plaatst. Tijdens deze Kick-Off was er ruimte voor ontmoeting, discussie en gezelligheid.

De dag vond plaats in de Jacobikerk in Utrecht, waar begonnen werd met de Prayer Breakfast. Onder het genot van croissantjes en jus d’ orange, gingen deelnemers in gesprek en gebed. Na de Prayer Breakfast vond het officiële gedeelte van de dag plaats. Op de Algemene Ledenvergadering werden de nieuwe jaarplannen van het bestuur gepresenteerd.

In de middag stond verdieping centraal. Allereerst was er een korte stadswandeling van Street Life 030. Voormalige daklozen en/of verslaafden deden hun verhaal aan de hand van plekken in Utrecht. Deze stadswandeling was georganiseerd in het kader van het speerpunt ‘Jong en Verslaafd’. Na de wandeling was er kort tijd voor de lunch, om daarna snel door te gaan naar de lezing van Lambert Pasterkamp van het Wetenschappelijke Instituut van de ChristenUnie. Hij vertelde kort hoe de Europese Unie werkt en hoe Europese wetgeving tot stand komt. Centraal stond de input van de aanwezigen. Zij konden naar hartenlust vragen stellen aan Lambert.

De middag werd traditiegetrouw afgesloten met een borrel. Er kan teruggeblikt worden op een mooie dag waarin ontmoeting, verdieping en gezelligheid centraal stonden. PerspectieF kan een mooi politiek seizoen verwachten waarin weer veel evenementen voor leden zijn. Een grootonderdeel hiervan zijn de speerpunten. Wil je daarvoor opgeven? Dat kan door je C.V. en motivatie te mailen naar: politiek@perspectief.

Archief > 2018