Training Jeugd- en gezinsbeleid

harmjanveddervrijdag 13 juni 2008 17:25

Zaterdag 28 juni organiseert PerspectieF in samenwerking met oud-bestuurslid Harmjan Vedder een training Jeugd en Gezin op het partijbureau in Amersfoort. Tijdens de training Jeugd- en gezinsbeleid zullen twee dingen centraal staan. In het eerste gedeelte zal Harmjan ingaan op het denken over gezinsbeleid in de christelijk-sociale traditie. Het tweede gedeelte zal ingaan op recente ontwikkelingen van het beleid.

In het eerste gedeelte zal Harmjan ingaan op het denken over gezinsbeleid in de christelijk-sociale traditie. Een filosofische gedeelte. Het tweede gedeelte van de training zal Harmjan ingaan op recente ontwikkelingen van het beleid . Het zal een meer beleidsinhoudelijk deel zijn, waarin we ingaan op de bestaande structuren, de problemen, de recente wetgeving en eventuele oplossingen. Uiteraard tegen de achtergrond van het filosofische deel.

De training wordt gehouden van 10:00 - 16:00 op het partijbureau in Amersfoort.

Wanneer je hierbij aanwezig wil zijn, laat het dan even weten aan Pieter Leemhuis, intern@perspectief.nu
We hebben nog een aantal plekken vrij, dus wees snel!

Reacties op 'Training Jeugd- en gezinsbeleid'

Archief > 2008