Veranderingen in de zorg: verhalen uit de praktijk

A+Title+Here(2)woensdag 27 januari 2016 21:20

Zorgpeilers nodigt je van harte uit op de slotavond op vrijdag 5 februari 2016. Niet een avond om alleen te luisteren, maar juist om in contact te komen met jongeren die een 'zorgverhaal' met ons deelden.

Om te debatteren met Carla Dik-Faber (Tweede Kamerlid ChristenUnie) en Wout  Schonewille (Raadslid ChristenUnie Gouda). Of om te ontdekken welke lokale initatieven er  worden opgezet voor kwetsbare groepen. Of om je vragen te stellen over de complexiteit van de  vele zorgveranderingen.

Sinds 1 januari 2015 zijn gemeenten verantwoordelijk voor de zorg naar burgers. Zorgpeilers  ging afgelopen jaar aan de slag om de gevolgen van al deze zorgveranderingen voor veelal  kwetsbare jongeren in kaart te brengen.Hoe gaat een grote wereldstad als Rotterman hiermee om? Hoe zit het met de rol van  zorgverzekeraars in het steeds complexer wordende speelveld? Vragen die wij ons stelden om vervolgens wethouders, politici, raadsleden, (zorg)professionals  en in het bijzonder jongeren te spreken.

Na afloop is er genoeg tijd en ruimte om elkaar te ontmoeten onder het genot van een hapje en drankje. Van harte welkom op deze politieke en interactieve avond in Amersfoort! https://www.facebook.com/events/1543767619267594/

Reacties op 'Veranderingen in de zorg: verhalen uit de praktijk'

Archief > 2016