Word jij onze nieuwe hoofdredacteur?

Logo PerspeX vierkantwoensdag 13 april 2016 13:15

PerspectieF staat weer op de uitkijk voor een nieuwe hoofdredacteur! Na een mooi CU-magazine en de PerspeX Zorgspecial is het hoog tijd dat onze frisse redactie van een goede hoofdredacteur wordt voorzien. Zou jij een team van redactieleden willen aansturen en inspireren? Zin om te investeren in je netwerk binnen en buiten de politiek? Lijkt het je wat om leiders en politici te interviewen en daarover te schrijven?

Vier keer per jaar verschijnt ons ledenblad de PerspeX. Een 16-pagina-tellend tijdschrijft met daarin allerlei nieuwtjes, artikelen en interviews met (bekende) politici en leiders. Achter de PerspeX zit een enthousiast team van redactieleden die zelf op pad gaan om artikelen en interviews te kunnen schrijven, of anderen vragen om content aan te leveren. Samen met leden, met het bestuur van PerspectieF, die goed op de hoogte is van wat zich binnen en buiten de organisatie afspeelt, en met de andere redactieleden, werk je aan het leukste politieke ledenblad van Nederland!

De PerspeX zoekt een nieuwe hoofdredacteur. Wil jij je inzetten voor PerspectieF en vind jij het leuk om te schrijven over politieke en maatschappelijke thema’s? Of ben jij dol op social media en lijkt het jou wel wat om de PerspeX flink uit te breiden online? Heb je andere leuke ideeën? Solliciteer!

Wat vragen we van jou?

• Uitstekende spreek- en schrijfvaardigheid
  • Enthousiast voor christelijke politiek
  • Vaardig met moderne communicatiemiddelen
  • Tijdsbesteding: gemiddeld 2 à 4 uur per week. Sommige weken minder, bij het uitbrengen van een nieuwe editie wat meer.

Wat krijg je hier onder andere voor terug?

• Een groot (politiek) netwerk
  • Ontwikkeling van schrijftalent
  • De kans om jongeren kennis te laten maken met de politieke arena door woord en beeld

Wil je een voorbeeld zien van waar je aan begint? Download hier een voorbeeld.

Enthousiast geworden? Mail je interesse naar voorzitter@perspectief.nu. Dan drinken we binnenkort een keer een kop koffie!

Reacties op 'Word jij onze nieuwe hoofdredacteur?'

Archief > 2016