Campagne vooruitgang

i.jpgvrijdag 12 februari 2010 07:27

De laatste weken tot 3 maart zijn aangebroken en dat is te merken: overal in het land zijn spreekbeurten van landelijke en lokale politici, verkiezingsposters kleuren de verkiezingsborden, flyers worden uitgedeeld, campagnefilms worden vertoond, en zo kan ik nog even doorgaan. Echter, belangrijk is het dat de jongeren deze campagne niet worden overgeslagen! Debatavonden campagneflyers en acties specifiek voor jongeren behoren net zo goed plaats te vinden in de komende weken. PerspectieF zegt zich daar volop voor in, en met succes zo lijkt.

Gisterenmiddag bleek dat succes maar weer: waar ’s avonds minister Eimert van Middelkoop sprak in Kesteren hadden jongeren ’s middags al met de lijsttrekker een debat. Ook in andere gemeente worden jongeren niet overgeslagen: in Leusden wordt op 14 februari in actie georganiseerd hoe men als jongeren in de politiek zou moeten functioneren, op 20 februari wordt onder andere met medewerking van Gerald Troost en Kees Kraaijenoord een actie gehouden in de Shelter in Veenendaal en in Rotterdam wordt er een MBO school bezocht door de CU in Rotterdam.
Dan zijn er nog de jongere kandidaten van PerspectieF die vertegenwoordigd staan op de ChristenUnie lijsten. De afgelopen tijd hebben zij naast de bakfiets ook persoonlijke flyers ter beschikking gekregen om jongeren te motiveren voor de ChristenUnie politiek. Komende weken zullen zij zich meerdere malen zich inzetten om jongeren te bereiken via acties, bezoek aan scholen en jongerenorganisaties. En uiteraard zal de bakfiets de komende weken nog volop zichtbaar zijn. Volg hun ontwikkelingen op de voet via de website!

Voor de kiesverenigingen is er bovendien een format beschikbaar om  tijdens de campagne ook de stem van jongeren te winnen en hen te betrekken bij de fractie en de gemeentepolitiek. Voor meer informatie mail campagneleider Maarten van Ooijen via campagne@perspectief.nu.

Reacties op 'Campagne vooruitgang'

Archief > 2010