Verdieping in Europese Agenda! Interesse? Meld je aan voor werkgroep Europa!

eumaandag 13 december 2010 19:29

PerspectieF is op zoek naar nieuwe leden voor de werkgroep Europa. Binnen deze werkgroep kun je je gaan verdiepen in de agenda van de Europese Unie. In samenwerking met Leo van Doesburg, de vertegenwoordiger van ECPM (Europese Partij waar de ChristenUnie bij is aangesloten) en de Eurofractie van de ChristenUnie kan je je op bepaalde onderwerpen storten.

Daarbij kun je informatie uitzoeken over onderwerpen die we als PerspectieF belangrijk vinden en meehelpen met het maken van voorstellen om Europese wetgeving te beïnvloeden.

De meeste wetgeving die we in Nederland kennen komt niet uit Den Haag maar uit Brussel/ Straatsburg. Daarom is het belangrijk dat we ons meer richten op beïnvloeding van de Europese politiek. De werkgroep Europa gaat zich, in samenwerking met andere werkgroepen, richten op bepaalde thema’s die voor PerspectieF van belang zijn.

Wij zoeken mensen die:

•       Lid zijn van PerspectieF
  •       Kennis hebben van en interesse hebben in de Europese Unie
  •       Het geen probleem vinden om af en toe naar het midden van Nederland af te reizen (Amersfoort, Utrecht)
  •       Actief aan de slag willen gaan

Wij bieden:

•       Verdieping in onderwerpen die jij interessant vindt
  •       De mogelijkheid om je vaardigheden verder te ontwikkelen
  •       Ruimte voor eigen initiatief en inbreng
  •       Invloed op de politieke standpunten van PerspectieF
  •       Betrokkenheid bij projecten van PerspectieF

Stuur je CV met een korte motivatie naar Niels Rijke, bestuurslid Politiek Buitenland. Dit kan via politiekbuitenland@perspectief.nu. Ook kan je als je meer informatie wilt, mailen naar dit adres of bellen naar 06-15906939.

Reacties op 'Verdieping in Europese Agenda! Interesse? Meld je aan voor werkgroep Europa!'

Archief > 2010