PerspectieF-opstartavond van Provinciaal Promotie Team

maandag 15 maart 2004 00:00

Op 15 maart vond een avond plaats, georganiseerd door het Provinciaal Promotie Team van de ChristenUnie, waarbij PerspectieF-leden uit heel de provincie welkom waren. Het doel was om tot meer PerspectieF activiteit in de hele provincie te komen. Een ambitieus plan werd gepresenteerd om in de provincie maarliefst 5 regionale afdelingen op te richten (met elk dus zo'n 20 leden, maar dat worden er ongetwijfeld snel meer als dit plan blijkt te werken). PerspectieF Grunn' had op deze avond natuurlijk een aparte rol. Helaas is van de aanvankelijke bedoeling, om ons een voorbeeldrol te laten spelen, weinig terecht gekomen. Maar de Groningse provinciaal contactpersoon Hilde zal ongetwijfeld tijdens het coördineren van de eventueel nieuwe provinciale afdelingen ruim gebruik kunnen maken van haar ervaring bij onze lokale afdeling.

De avond was leuk: er waren maar liefst 50 mensen, waarvan er 20 lid zijn geworden van PerspectieF (laten we aannemen dat de overige 30 al lid waren). Allemaal mensen die graag actief willen zijn voor de vereniging, dus het lijkt erop dat er voor de provinciale afdelingen een gouden toekomst is weggelegd. Foto's zijn te bekijken via de site van de ChristenUnie Groningen

Reacties op 'PerspectieF-opstartavond van Provinciaal Promotie Team'

Archief > 2004