Debattraining - meld je aan!

Debaters 2dinsdag 18 oktober 2011 20:44

Gelijk hebben is één, gelijk krijgen is twee. Daarom organiseert PerspectieF een cursus debatteren voor iedereen die de fijne kneepjes van de debatkunst wil leren. De training is toegankelijk voor zowel beginners als ervaren debaters. De eerste trainingsavond, die op 17 november plaatsvindt, zal verzorgd worden door oud-voorzitter van PerspectieF Rogier Havelaar. Rogier verzorgt momenteel debattrainingen voor de Kaderschool van de ChristenUnie en verschillende fracties en gemeenten.

Hij zal deze avond een introductie geven op de theorie en praktijk van debatteren. Maak je borst maar nat want alle deelnemers zullen zelf ook aan het debatteren gaan en ontvangen persoonlijke tips en feedback!

Debatteren kan natuurlijk niet zonder opponenten. Daarom zullen niet alleen PerspectieF-leden deelnemen, maar ook leden van de JOVD-Utrecht en de SGP-J! Na de trainingsreeks zal er een debat plaatsvinden waar alle drie partijen aan mee zullen doen.

De eerste training vindt plaats op 17 november 2011 van 19:15-21:00 uur op het partijbureau van de ChristenUnie (Johan van Oldenbarneveltlaan 46 in Amersfoort -twee minuten lopen vanaf het centraal station). Ben je helemaal nieuw met debatteren en wil je het graag leren of ben je al een fervent debater en wil je je skills wat bijschaven? Meld je dan voor 5 november aan bij Sander van ’t Foort (politiek@perspectief.nu).

Meld je snel aan, want er is maar een beperkt aantal plaatsen beschikbaar!

Reacties op 'Debattraining - meld je aan!'

Archief > 2011