Werk aan je toekomst!

k.jpgdinsdag 26 oktober 2010 09:32

Wat is de positie van christelijke jongeren op de arbeidsmarkt in 2020? Dat is de vraag die we hopen te beantwoorden op het tiende PerspectieF-congres op 27 november 2010 te Putten.

Op 26 en 27 november 2010 vindt het jubileumcongres van PerspectieF plaats. Vrijdagavond ben je uitgenodigd voor de Algemene Ledenvergadering en op zaterdag vindt het congres plaats met het thema: Werk aan je toekomst!

Het congres zal beginnen met de twee lezingen over de recente ontwikkelingen op de arbeidsmarkt en over de positie van christelijke jongeren daarin. Na de lunch kun je kiezen uit vier verschillende workshops. Onder leiding van de workshopleiders zal je in kleinere groepjes discussiëren over onderwerpen die met het thema te maken hebben.

Aan het eind van de dag hopen we een antwoord te hebben op de vraag: Wat is de positie van christelijke jongeren op de arbeidsmarkt in 2020? Binnenkort vind je op de website meer informatie over het precieze programma, de hoofdsprekers en de onderwerpen en leiders van de workshops. Je kunt je nu al wel aanmelden voor het congres. Vul daarvoor dit antwoordformulier in.

Reacties op 'Werk aan je toekomst!'

Archief > 2010