PerspectieF bedankt ChristenUnie-bestuurders

Huizinga_grootvrijdag 12 november 2010 20:39

Op vrijdag 5 november organiseerde de ChristenUnie een afscheidsborrel voor de vertrokken bewindspersonen en Kamerleden. PerspectieF wilde dit afscheid niet ongemerkt voorbij laten gaan en bood de vertrekkende ChristenUnie-bestuurders een 'Blijk van Waardering'-oorkonde aan.

André Rouvoet (Jeugd & Gezin), Eimert van Middelkoop (Defensie) en Tineke Huizinga (V&W, later VROM) ontvingen de oorkonde voor hun verdienste als minister of staatssecretaris. Ernst Cramer (2006-2010) en Ed Anker (2007-2010) voor hun periode als Kamerlid. PerspectieF wilde ook de drijvende krachten achter de ministers en staatssecretaris, de politiek assistenten, bedanken en bood hen tevens een Blijk van Waardering aan. Met deze oorkonde wil PerspectieF de grote inzet van deze bestuurders voor het ChristenUnie-gedachtegoed onderstrepen en hen bedanken. En naar wat ons gezegd is krijgt menig oorkonde een mooi plekje bij de bestuurders thuis!

Reacties op 'PerspectieF bedankt ChristenUnie-bestuurders'

Archief > 2010