PerspectieF zoekt nieuw bestuur!

Vacaturedonderdag 18 april 2013 19:40

Heb jij bijzondere interesse in christelijke politiek, wil je je idealen waarmaken in de praktijk en heel veel leren en ervaring opdoen? Dan is het landelijk bestuur van PerspectieF misschien iets voor jou!

PerspectieF zoekt een nieuwe bestuur voor het jaar 2013-2014. Je start op 1 juli en gaat precies tot volgend jaar 1 juli door. Het bestuur van PerspectieF bestaat uit zes verschillende bestuursleden. Allereerst maken de voorzitter, penningmeester en secretaris onderdeel uit van het bestuur. Daarnaast bestaat het bestuur van PerspectieF uit de bestuursleden Politiek, Organisatie en Lokaal. Op dit moment zijn we nog op zoek naar een bestuurslid Organisatie, een bestuurslid Lokaal en een penningmeester. Voor de volledige functiebeschrijving klik dan hier.

De bestuursleden Lokaal en Organisatie voeren elk één van de kernactiviteiten van PerspectieF uit, namelijk de aansturing van lokale jongeren ambassadeurs (bestuurslid Lokaal) en de organisatie van activiteiten (bestuurslid Organisatie). Voor elk van deze functies geldt na de termijn van één jaar, dat je kan besluiten eventueel nog een jaar door te gaan. Voor alle functies geldt een (beperkte) financiële beloning naar rato van de verwachte tijdsbesteding.

Heb je vragen over de functieprofielen? Neem dan contact op met Hilbert Hunink, hij kan je koppelen aan een huidig bestuurslid voor al je vragen. Wil je het bestuur van PerspectieF in? Neem ook dan contact op met Hilbert. Dat kan door een sollicitatiebrief te sturen, inclusief C.V., via de email (secretaris@perspectief.nu) of op papier naar PerspectieF, ChristenUnie – jongeren, t.a.v. Hilbert Hunink, Johan van Oldenbarneveltlaan 46, 3818 HB, Amersfoort.

Je kan solliciteren tot en met vrijdag 17 mei. Tot uiterlijk twee weken daarna vindt de selectieprocedure plaats. Het huidige bestuur komt op 1 juni met haar voordracht naar buiten. Op de ALV van zaterdag 29 juni wordt het nieuwe bestuur geïnstalleerd.

Reacties op 'PerspectieF zoekt nieuw bestuur!'

Archief > 2013