PerspectieF organiseert excursie Brussel

europa-brusseldonderdag 16 mei 2013 19:15

Heb je altijd al eens een kijkje willen nemen in Brussel? Altijd al willen weten hoe het er aan toe gaat bij de Europese machthebbers? Dan is dit je kans! 25 juni organiseert PerspectieF een gratis reis naar het kloppend hart van de Europese Unie. Mis het niet!

De reis zal een bezoek aan en gesprek met de Eurofractie bevatten. Een rondleiding door het Europees Parlement staat ook op het programma. Het complete programma, onder voorbehoud, ziet er als volgt uit09:30 uur: verzamelen op station Rotterdam Centraal

09:55 uur: vertrek per trein naar Brussel - Luxemburg
12.00 uur: aankomst Brussel - Luxemburg
12.15 uur: bezoek Parlementarium, het nieuwe bezoekerscentrum van het Europees Parlement
13.30 uur: lunch met Eurofractie
14.30 uur: gesprek met Eurofractie
15.30 uur: rondleiding door het Europees Parlement, gegeven door de Eurofractie
16.00 uur: bijwonen van een ECR-fractievergadering of Commissie (de ChristenUnie maakt in Europa deel uit van de fractie European Conservatives and Reformists)
17.00 uur: afronding bezoek PerspectieF

Aansluitend aan het bezoek is er de mogelijkheid om, op eigen kosten, gezamenlijk te dineren en na de spits terug te reizen naar Nederland. Het staat iedereen vrij om direct na het bezoek in de spitsdrukte te vertrekken.

Lijkt het je leuk om Brussel eens van dichtbij te zien en mee te maken, meld je dan snel aan. Het zal een bijzonder leuke en inhoudelijke dag worden. Er is echter maar plaats voor 25 mensen, dus snel aanmelden is een vereiste. De deadline voor inschrijving staat op 1 juni 2013. Wacht dus niet te lang met aanmelden. De reiskosten zullen vergoed worden, dus een extra reden om mee te gaan!

Meld je daarom snel aan door te mailen naar europa@perspectief.nu

Deze excursie is uitsluitend voor leden van PerspectieF. Voor vragen over deze excursie kan contact worden opgenomen met Christiaan Lems (europa@perspectief.nu)

Reacties op 'PerspectieF organiseert excursie Brussel'

Archief > 2013