De leiderschapstraining 2008

standaarddinsdag 29 juli 2008 10:52

In navolging van het grote succes van de leiderschapstraining in 2007 heeft PerspectieF ook in 2008 weer een leiderschapstraining aangeboden aan haar leden. In 2008 hadden we plek voor 10 leden die de training hebben kunnen volgen. Maandag 21 januari zijn we dan ook van start gegaan met 10 enthousiaste deelnemers die zichzelf wilden ontwikkelen in hun leiderschapscompetenties.

Wat zeer opmerkelijk was is het grote verschil in aanmeldingen tussen mannen en vrouwen. Zo hadden we 2 mannen en 8 vrouwen die de training hebben gevolgd. Al deze deelnemers waren stuk voor stuk supergemotiveerd om er een mooie training van te maken.

Net als in 2007 werden ook dit jaar de deelnemers begeleid door coaches vanuit de politiek en het bedrijfsleven. Een combinatie die vorig jaar tot het grote succes heeft geleid van deze training. We hebben dus ook geen problemen gehad om voldoende coaches te vinden. Tijdens de training is de hoge kwaliteit en betrokkenheid van deelnemers opgevallen. Iedereen wilde erg graag leren en zelfs als er een avond door omstandigheden gecanceled werd waren de deelnemers bijna verbolgen dat het niet door ging. Ook de onderlinge betrokkenheid bij elkaar is iets dat is opgevallen. Een groot aantal trainingsavonden  startten met het gezamenlijk eten van de deelnemers op het pannenkoekenschip in Amersfoort.

Dit alles bij elkaar genomen hebben ons dan ook doen besluiten om in 2009 met de derde leiderschapstraining te starten. Het was eerst het plan om dat al meteen in september te doen, alleen is dat voor de organisatie te kort dag. Eerst zal er grondig geëvalueerd worden en waar nodig de dingen worden aangepast. Vanaf halverwege oktober kunnen jullie allen op de site een informatiebrochure vinden over de komende training en kunnen belangstellenden ook zich aanmelden voor deze training. Nog even geduld dus!

Reacties op 'De leiderschapstraining 2008'

Archief > 2008