Voetballen en BBQ'en om de zomer af te sluiten!

dinsdag 09 augustus 2005 13:14

Ben jij ook al druk aan het oefenen voor het voetbaltoernooi? Op maandag 22 augustus sluit PerspectieF de zomervakantie af met een 'partijtje'. Een partijtje, omdat het feest is: PerspectieF bestaat vijf jaar en dat vieren we. Voetballen, BBQ'en en heel veel gezelligheid!

Ben jij ook al druk aan het oefenen voor het voetbaltoernooi? Op maandag 22 augustus sluit PerspectieF de zomervakantie af met een 'partijtje'. Een partijtje, omdat het feest is: PerspectieF bestaat vijf jaar en dat vieren we. Een partijtje ook, omdat we lekker gaan barbecuen. Een partijtje, omdat we een partijtje voetbal gaan spelen. Alle actieve leden zijn van harte welkom, deelname is gratis. Zorg dat je met je commissie of je afdeling een (gedeelte van een) team (6 personen) samenstelt, zodat je het op kunt nemen tegen de afdeling Lutjebroek of tegen het bestuur. Hieronder vind je een bon die je kunt gebruiken om je op te geven. Dat kan als team, maar ook als individu. In
dat laatste geval zorgen wij dat je niet alleen overblijft. Je kan je ook per e-mail opgeven door een mail te sturen naar:
partijtje@perspectief.nu. Ook voor vragen kun je op dit e-mailadres terecht.

We verzamelen om 13.30 uur bij het partijbureau aan de Puntenburgerlaan 91. Daarvandaan gaan we naar het sportveld aan de Dollardstraat in Amersfoort. Om 18.00 uur zetten we de barbecue aan bij het partijbureau. Bij het sportveld zijn douches en een kleedruimte aanwezig.

Nog geen actief lid, maar wel van plan het te worden? Dan ben je natuurlijk ook van harte welkom!

Ja, ik kom ook!

Gegevens

Naam:
  Adres:
  Postcode:
  Woonplaats:
  Telefoonnummer:
  Emailadres:

Voetballen

Voetbal je mee?:
  Naam team (i.v.t.):

Barbecue