Bestel de lustrumbundel

maandag 03 oktober 2005 10:39

Ter gelegenheid van het vijf-jarig bestaan van PerspectieF heeft de jongerenorganisatie onder redactie van Karla Derks een heuse lustrumbundel samengesteld. Dit boekwerkje dat meer dan 100 pagina's telt, is vanaf nu te bestellen voor het bedrag van 7,50 euro. In de bundel onder andere een interview met de oprichters van PerspectieF. Hoe kijken ze terug op het jaar 2000? En zijn ze tevreden over het doen en laten van de organisatie anno nu?

Verder een overzicht van de activiteit van de afgelopen vijf jaar, een reflectie van Thijs van Daalen op zijn speech na de oprichting en een nieuwe 'speech' van de nieuwe voorzitter Peter Blokhuis. Simcha interviewde Andries Knevel over zijn stemgedrag en zijn ideeën over de publieke omroep. Hans Valkenburg geeft zijn eigen stemgedrag bloot en Tijs van den Brink (EO) spreekt zijn ideeën over de huidige verzuiling uit. De beste artikelen uit Perspex en Ebate en dan nog overdenkingen en filosofieën van allerlei meer en minder bekenden binnen PerspectieF en de ChristenUnie, felicitaties van vrienden en goede bekenden en veel meer. Een prachtig documentje om eerst op het nachtkastje te bewaren en daarna in de boekenkast. Onmisbaar voor het nageslacht zeggen we al. Bestel 'm nu voor 7,50 euro!

[linktekst=58&database=perspectief]

Reacties op 'Bestel de lustrumbundel'