Voetballen en barbecue: Actieve ledendag zeer geslaagd!

dinsdag 23 augustus 2005 16:11

“Het was erg gezellig.” “Volgend jaar weer!” “Echt heel erg leuk.” Een paar reacties van de ruim 25 PerspectieF-leden die afgelopen maandag aanwezig waren bij de Actieve ledendag. Hier een kleine foto-impressie.

“Het was erg gezellig.” “Volgend jaar weer!” “Echt heel erg leuk.” Een paar reacties van de ruim 25 PerspectieF-leden die afgelopen maandag aanwezig waren bij de Actieve ledendag. Deze dag werd georganiseerd door de Lustrumcommissie, vanwege het vijfjarig bestaan van PerspectieF. Alle actieve leden van PerspectieF waren uitgenodigd om gezellig te komen voetballen en barbecuen. Toekijken en aanmoedigen mocht natuurlijk ook!

De voetballers waren verdeeld over 4 teams; het bestuur, de afdeling Brabant, de Politieke Fractie en de restzetels. Winnaar van het eerste PerspectieF-voetbaltoernooi waren de RESTZETELS! Van harte gefeliciteerd! In de finale versloegen zij het bestuursteam met een score van 2-1. Een toernooi kan natuurlijk niet verlopen zonder blessures… PerspectieF-Voorzitter Marcel Benard raakte geblesseerd aan zijn enkel en moest naar het ziekenhuis. En ook Lysette Klop, de voorzitter van de afdeling Brabant, raakte geblesseerd.

Na het voetbal  was het tijd om te barbecuen. Het mooie weer, het lekkere eten en de gezelligheid zorgden voor een geslaagd  eind van een geslaagde dag. Volgend jaar weer?
Het bestuursteam

Reacties op 'Voetballen en barbecue: Actieve ledendag zeer geslaagd!'