PerspectieF update werkgroepenstructuur

g.jpgmaandag 04 juli 2011 17:07

PerspectieF heeft de oude werkgroepenstructuur geüpdatet. De oude werkgroepenstructuur (negen werkgroepen en één commissie) was wat verouderd. Daarnaast werden bepaalde onderwerpen in deze structuur niet helemaal goed gedekt. Daarom is er nagedacht over een nieuwe structuur, en sinds heden is deze ook helemaal doorgevoerd.

In de nieuwe werkgroepen zijn er twee nieuwe werkgroepen bij gekomen. Dit zijn de werkgroepen ‘Arbeid en Sociale Zaken’ en ‘Democratie, Bestuur en Burgerschap’. De sollicitaties voor de werkgroepen stromen al langzaam binnen. Bovendien is voor de werkgroep Democratie, Bestuur en Burgerschap al een nieuwe voorzitter gevonden, namelijk Matthijs de Snoo. Voor de werkgroep Arbeid en Sociale Zaken wordt hier nog aan gewerkt.

Naast de twee nieuwe werkgroepen zijn een aantal werkgroepnamen uitgebreid en toegespitst. Zo is de werkgroep ‘Binnenland & Justitie’ veranderd in ‘Justitie en Veiligheid’, de werkgroep ‘Onderwijs, Jeugd en Gezin’ in ‘Onderwijs, Cultuur en Wetenschappen’. De werkgroep ‘Gezondheid’ is veranderd in ‘Gezondheid en Zorg’, en zodoende zijn de jeugd- en gezinsonderwerpen ook naar deze werkgroep verschoven. Ook het onderwerp Defensie was binnen PerspectieF nog niet expliciet ondergebracht binnen een werkgroep. Dit is nu gebeurd bij de werkgroep ‘Buitenlandse Zaken’, die nu ‘Buitenlandse Zaken & Defensie’ heet.

Ten slotte is er ook nog een samenvoeging van een werkgroep geweest, namelijk de werkgroep Europa en de commissie Internationaal. Zij gaan vanaf heden samen onder de werkgroep ‘Internationaal & Europa’.

PerspectieF hoopt met deze nieuwe structuur weer een mooi nieuw jaar in te gaan. Echter, dit kan alleen als de werkgroepen goed gevuld en actief zijn. Zie jij het zitten om vanaf volgend jaar in een werkgroep plaats te nemen? Kijk dan snel via de link hieronder naar de vacatures en wat de functie-eisen zijn voor de werkgroepen. En wie weet, tot volgend jaar!

www.trainingen.perspectief.nu

Reacties op 'PerspectieF update werkgroepenstructuur'