PerspectieF nodigt Brinkman uit voor jongerenbijeenkomst

Brinkmandinsdag 15 november 2011 19:41

Vanmiddag vernam PerspectieF, ChristenUnie-jongeren het bericht dat de PVV-jongerendag van de baan is. PVV-Kamerlid Hero Brinkman was hierover teleurgesteld en meldde op twitter dat hij het onacceptabel vindt dat de PVV-fractie enkel een besloten bijeenkomst met maximaal 200 jongeren wil laten organiseren. PerspectieF begrijpt de teleurstelling bij Hero Brinkman en nodigt hem uit om eind volgende week op het najaarscongres van PerspectieF met jongeren in gesprek te gaan.

PerspectieF-voorzitter Robert Heij: “Wij organiseren al enkele decennia open bijeenkomsten, zonder deelnemerslimiet. Omdat Hero Brinkman al meerdere malen de wens heeft uitgesproken met jongeren in gesprek te gaan, maar dit binnen de PVV maar niet van de grond komt, nodigen wij hem graag uit om op ons congres met jongeren in gesprek te gaan over bijvoorbeeld het immigratiethema, de rol van Europa in de kredietcrisis, het ritueel slachten, omgaan met minderheden en ontwikkelingssamenwerking. Na het congres kan Brinkman zijn voordeel doen met de gesprekken die hij met de aanwezige jongeren heeft gevoerd en kan de PVV-fractie weer met oog voor de toekomst aan de slag”.

Het PerspectieF-najaarscongres vindt volgende week vrijdag en zaterdag plaats in Bunnik & Utrecht. Meer informatie is te vinden op de congrespagina.

Reacties op 'PerspectieF nodigt Brinkman uit voor jongerenbijeenkomst'

Archief > 2011