PerspectieF neemt deel aan internationale summerschool

eu christendomzaterdag 28 april 2007 07:17

Het European Christian Political Youth Network (ECPYN), het internationale netwerk waar PerspectieF deel van uit maakt, houdt van 11 tot 14 juli haar internationale Summerschool. Er spreken verscheidene politici, en er zijn excursies, dit jaar onder andere naar de Europese Centrale Bank in Frankfurt. Daarnaast is er de gelegenheid kennis te maken met jongeren uit heel Europa. Vanuit PerspectieF zal ook een groep deelnemen aan de Summerschool

De ECPYN werd in 2004 opgericht als netwerk van verschillende christelijke politieke jongerenorganisaties. Eerdere summerschools werden onder andere in Lunteren en Kortenberg (België) gehouden. Daarnaast is er de gelegenheid kennis te maken met jongeren uit heel Europa die actief zijn in de christelijke politiek in hun land. Meer info op www.ecpyn.org/summerschool. Voor eventuele vragen kan gemaild worden met Jonathan van Tongeren (internationaal@perspectief.nu), bestuurslid internationaal van PerspectieF.

Reacties op 'PerspectieF neemt deel aan internationale summerschool'

Archief > 2007