Congres PerspectieF

dinsdag 11 september 2007 23:55

Gezelligheid, discussies, lezingen, leuke ontmoetingen en goede gesprekken. Dat is in het kort wat het congres van PerspectieF inhoudt. Dit jaar wordt het congres gehouden op vrijdag 19 en zaterdag 20 oktober. Ook wordt op het congres tijdens de Algemene Vergadering onder andere de begroting en het jaarplan voor 2008 besproken.

Het thema van het tweedaagse congres is: "De ChristenUnie in de regering - wat nu?" Dit thema wordt verder behandeld door twee mensen die er alles van weten: André Rouvoet en Eimert van Middelkoop zullen allebei een lezing geven over dit onderwerp. Het debat staat onder leiding van Harmjan Vedder, voormalig vice-voorzitter van PerspectieF. Jeroen Dijsselbloem (PvdA, bij de laatste nieuwjaarsborrel gehuldigd tot Engel van het Jaar), Bas van der Vlies (SGP), Tofik Dibi (GroenLinks), Jan de Vries (CDA), Esmé Wiegman (ChristenUnie) en Renske Leijten (SP) gaan met elkaar in debat over verschillende onderwerpen. Dit varieert van klimaat en milieu tot de vergrijzing. Alles bij elkaar zullen het twee leerzame en boeiende dagen worden.

Geïnteresseerd? Kijk voor meer informatie op www.perspectief.nu/congres en meld je aan!

Reacties op 'Congres PerspectieF'

Archief > 2007