India-groep van start gegaan

Indiamaandag 21 mei 2007 23:23

Afgelopen zaterdag is voor de eerste keer de projectgroep voor de India-reis bijeengekomen. Deze bijeenkomst vond plaats op het partijbureau van de ChristenUnie in Amersfoort. Uiteindelijk nemen twaalf PerspectieF'ers, waaronder een viertal van de leiderschapstraining, deel aan het project. Bedoeling is dat er in december, februari en april/mei elke keer een team van 3 a 4 mensen zal afreizen aan het land aan de Ganges.

PerspectieF is samen met de Indiase organisatie All Indian Widows Welfare Society bezig een project op te zetten, waarbij Nederlandse jongeren naar India gaan om deze mensenrechtenorganisatie bij te staan, door middel van het leveren van een praktische bijdrage. Voor de financiering wil PerspectieF gebruik maken van het Xplore, een programma van het Ministerie van Buitenlandse Zaken, met als doel Nederlandse jongeren ervaring op te laten doen in zogeheten derdewereldlanden.

Reacties op 'India-groep van start gegaan'

Archief > 2007