PerspectieF Brabant uit de startblokken

woensdag 04 mei 2005 16:30

Na twee jaar voorbereidend werk heeft PerspectieF Brabant een vijfhoofdig bestuur. Daarnaast zijn er diverse vrijwilligers gevonden om activiteiten te organiseren of bij te wonen. De eerste activiteit zal een actie rondom de Europese Grondwet zijn.

Na twee jaren van onderbezetting is er half april 2005 een vijf-hoofdig bestuur. Rogier Havelaar (voorzitter), Frans Visscher (vice-voorzitter), Lysette Klop (algemeen secretaris), Sander Kant (politiek secretaris) en Jan Kees de Vries (penningmeester, webmaster) hebben er veel zin in. Rogier (21): "De afgelopen twee jaar ben ik druk geweest met netwerken. Alle contacten om leuke dingen te doen waren aanwezig, maar de vrijwilligers ontbraken." Met de komst van Lysette (19) kwam daar verandering in. Na een uitgebreide mailing meldden Sander en Jan Kees zich aan. Frans gaf aan actief te worden na een debatavond in Eindhoven waar Rogier training gaf.

De eerste activiteiten zijn inmiddels al gepland: de komende weken zal PerspectieF Brabant zich bezig houden met de Europese Grondwet. Zoals bekend is PerspectieF het niet eens met de inhoud van deze grondwet. Daarom zal PerspectieF Brabant op de universiteiten van Tilburg en Eindhoven flyers uitdelen waarin dit standpunt naar voren gebracht wordt. Ook zal er een

debat worden georganiseerd in Tilburg, in samenwerking met andere Politieke Jongeren Organisaties. Daarnaast zal de website verder ontwikkeld worden en zal er een kennismaking zijn met de Statenfractie van de ChristenUnie/SGP in

Brabant.

Kortom: Brabant: here we come!

Voor meer informatie kun je contact opnemen met Lysette Klop (secretaris):

tel. 06 - 513 54 127 of via e-mail:

perspectief@noordbrabant.christenunie.nl.

Ook kun je kijken op de website:

www.afd-noordbrabant.perspectief.nu

Reacties op 'PerspectieF Brabant uit de startblokken'