PerspectieF: 'Bezoek jongerengebedsdag'

maandag 09 januari 2006 17:32

Aan het begin van elk jaar vindt in Nederland de jongerengebedsdag plaats. Dit jaar wordt deze in zo'n 20 plaatsen gehouden. PerspectieF is één van de organisatoren van deze dag die a.s zaterdag plaats vindt.

Aan het begin van elk jaar vindt in Nederland de jongerengebedsdag plaats. Dit jaar wordt deze in zo'n 20 plaatsen gehouden. PerspectieF is één van de organisatoren van deze dag.

Het thema van de jongerengebedsdag is Eén! Het thema Eén! gaat vooral over de éne God die christen-jongeren samen willen aanbidden. Een God uit één stuk, die het ontzettend waard is te worden geprezen. Onze God is zó ontzettend groot! We mogen nog veel meer onder de indruk raken van Wie Hij is. En daarom vooral in aanbidding tot Hem komen.

Bestuurslid Simcha Looijen roept alle leden op een avond in hun buurt te bezoeken. "Dit is echt een aanrader. In de Bijbel staat: 'Als de heer het huis niet bouwt, tevergeefs zwoegen de werklieden er aan.' Het is goed om onze handen uit de mouwen te steken, omdat we het beste voor hebben met dit land, maar zonder gebed en zonder Gods zege blijven we nergens. Daarvoor willen we zaterdag met zoveel mogelijke christelijke jongeren samenkomen om te bidden. "

Naast PerspectieF wordt deze dag ook van harte aanbevolen door Soul Survivor, TienerToekomst, Youth for Christ, St.Chris, de Hoop, E.O. Ronduit, Evangelische Alliantie, Operatie Mobilisatie en Discovery.

Voor meer informatie: www.jongerengebedsdag.nl. Hierop zijn ook de precieze locaties te vinden.

Reacties op 'PerspectieF: 'Bezoek jongerengebedsdag''

Archief > 2006