PerspectieF start met The Battle

vrijdag 02 november 2007 10:50

Vanaf november 2007 start PerspectieF met een videoweblog: The Battle. PerspectieF-voorzitter Rogier Havelaar gaat in debat met bekend en onbekend politiek Nederland om te debatteren over verschillende onderwerpen: integratie, onderwijs, de oorlog in Afghanistan, veiligheid op internet, en ga zo maar door.

De debatten staan niet op zichzelf: jij kunt aangeven wie volgens jou het debat gewonnen heeft, met wie je het eens bent en natuurlijk kun je meediscussieren over de stellingen. The Battle verschijnt eens in de twee weken op deze website en op YouTube. Natuurlijk mag je het filmpje kopiëren naar je Hyves om daar verder te discussieren.

Is dat nog niet genoeg? Daag Rogier dan uit voor een debat! Je kunt hem uitdagen om met een bepaalde persoon, bijvoorbeeld je leraar, je ouders, je dominee of een politicus in debat te gaan over een onderwerp dat jij uitkiest. PerspectieF gaat dan proberen om dat debat te regelen, en als het zo ver is dan ga jij mee naar de opnamen en mag jij voor jury spelen!

Als je Rogier wilt uitdagen voor een debat, klik dan op de button "Daag Rogier uit!" en vul het formulier in. We nemen dan zo snel mogelijk contact met je op.

Deze week kun je kijken naar de eerste uitzending van The Battle waarin Rogier in debat gaat met niemand minder dan Rita Verdonk.

Klik hier voor The Battle!

Archief > 2007