Commissie Maatschappelijke Bewustwording klaar voor actie!

standaardzaterdag 08 december 2007 22:18

De commissie maakt zich klaar voor haar tour door Nederland langs studentenverenigingen. Daar zal ze een avondvullend programma verzorgen rondom christelijke politiek en maatschappelijke bewustwording. Centraal staat de vraag wat de bijbel ons verteld over politiek en over onze maatschappelijke taak. Daarnaast is er een interactief gedeelte wat door middel van een debat wordt ingevuld.

Het doel van de commissie is studenten bewust maken van hun plaats in de maatschappij, het belang van christelijke politiek en het werven van nieuwe PerspectieF-leden.

Vele verenigingen zijn reeds benaderd. Voor het komende halfjaar staan al aardig wat avonden ingepland. Wanneer de commissie groeit en bloeit willen we ook programma’s gaan organiseren op middelbare scholen.

Om dit alles mogelijk te maken is de Commissie Maatschappelijke Bewustwording op zoek naar enthousiaste mensen, die het een uitdaging vinden om bij verenigingen en scholen te bezoeken, om daar een leuk programma te verzorgen.

In tweetallen stel je een programma samen en ga je op pad. Natuurlijk gaat hieraan een goede training van PerspectieF vooraf. De trainingsdata zijn:

• 14 januari van 19:30 tot 21:30 uur

• 24 januari van 19:30 tot 21:30 uur

• 9 februari, van 10.00 tot 17.00 uur

De trainingen zullen worden geleid door twee docenten, die je gaan leren nog beter te presenteren en te beargumenteren, zodat je stevig in je schoenen staat! Op de derde training zullen we met elkaar gaan oefenen, naar elkaar kijken, luisteren en van elkaar leren.

Lijkt het je leuk om een bezoek te brengen aan studentenverenigingen of om op scholen een leuke les te verzorgen? Neem dan contact op met Trineke (trinekepalm@solcon.nl). Je kunt ook vrijblijvend om meer informatie vragen.

Reacties op 'Commissie Maatschappelijke Bewustwording klaar voor actie!'

Archief > 2007