PerspectieF Stedendriehoek mede-organisator jongeren Prayer Night in Apeldoorn

donderdag 22 november 2007 10:00

Voorafgaand aan de 'week van het gebed' wordt naast de Nationale Gebedsdag ook ieder jaar een nationale Jongerengebedsdag gehouden. Op 19 januari 2008 is er weer zo'n jongerengebedsdag, de Prayer Night. In Apeldoorn is PerspectieF een van de organisatoren.

Veel christelijke organisaties ondersteunen dit initiatief, zo ook PerspectieF. Misschien is er in jouw plaats ook wel een Prayer Night. Het thema is dit jaar 'Hands on!'.

PerspectieF herkent zich uitstekend in dat thema. "We willen christelijke jongeren stimuleren en toerusten om betrokkenheid te tonen bij de samenleving, door gebed en door zich in te zetten in de maatschappij en de politiek. Met andere woorden: Hands on!", aldus Jonathan van Tongeren, voorzitter van PerspectieF Stedendriehoek. Ook vorig jaar was PerspectieF Stedendriehoek aanwezig bij de Jongerengebedsdag in Apeldoorn, toen georganiseerd door jongerenkerk 'The Living'. Dit jaar is de lokale afdeling van de ChristenUnie-jongeren in de 'Stedendriehoek' Apeldoorn-Deventer-Zutphen een van de organisatoren.

De Prayer Night is gericht op jongeren van verschillende kerkelijk achtergrond. Ook in een aantal andere plaatsen wordt een Prayer Night georganiseerd. De Prayer Night is op 19 januari 2008 en begint om 19.30 uur.

De locatie in Apeldoorn wordt nog bekend gemaakt, meer informatie is binnenkort te vinden via de website van PerspectieF Stedendriehoek op stedendriehoek.perspectief.nu/prayernight

Lees meer over de Prayer Night op de landelijke website www.prayernight.nl! Daar vind je ook informatie over de Prayer Night in andere plaatsen.

Reacties op 'PerspectieF Stedendriehoek mede-organisator jongeren Prayer Night in Apeldoorn'

Archief > 2007