Kick-off Twente-PerspectieF

vrijdag 06 april 2012 18:16

Op 20 april gaat Twente-PerspectieF van start! Zij zullen in de regio Twente zorgen voor een duidelijk christelijk geluid dat zich onderscheid van de andere politieke jongerenorganisaties. Tijdens de openingsavond zal Arie Slob spreken met betrekking tot duurzaam bezuinigen: ‘Bezuinigingen met een C’.

Tegenwoordig leven we in een maatschappij waar alles snel gaat en waarbij er constant oplossingen worden geopperd voor de korte termijn. Twente-Perspectief wil dit anders gaan doen! Zij gaan voor duurzame politiek waar we nu wat aan hebben, maar ook over 30 jaar zodat ons nageslacht niet in een verwaarloosde wereld terecht komt.

Een paar concrete voorbeelden van waar Twente-PerspectieF zich mee bezig gaat houden zijn: duurzame energie, kenniscentrum voor scholen en studenten, ontwikkeling vliegveld Twente en het stimuleren van de economie. Maar het hoofddoel is uiteraard om jongeren te stimuleren en te motiveren om actief betrokken te zijn bij de politiek en in de maatschappij.

Meer weten over Twente-Perspectief? Lees dan hier verder.

Reacties op 'Kick-off Twente-PerspectieF'

Archief > 2012