Artikelenreeks Nederlands Dagblad

Nederlands Dagbladwoensdag 03 oktober 2012 19:20

Voormalig politiek bestuurslid, Sander van ’t Foort, schrijft namens PerspectieF een artikelenreeks voor het Nederlands Dagblad met betrekking tot het wetsvoorstel 'Wet regulering prostitutie en bestrijding misstanden seksbranche'. Dit wetsvoorstel wordt op 30 oktober plenair behandeld door de Eerste Kamer en bevat verschillende noviteiten.

Inmiddels is eind augustus het eerste artikel verschenen. De laatste twee artikelen liggen op de plank en worden naar verwachting allebei deze maand gepubliceerd. Mocht je geïnteresseerd zijn in het wetsvoorstel en de meest elementaire vernieuwingen in de seksbranche en prostitutie, dan zijn deze artikelen wellicht ook interessant voor jou!

Sander van 't Foort
Sander van 't Foort vervulde de rol van Politiek Bestuurslid bij PerspectieF, ChristenUnie-jongeren van april 2011 t/m september 2012. In zijn tijd bij PerspectieF heeft hij zich op vele vlakken ingezet. Zo was Sander betrokken bij het Studenten Masterplan waarbij aandacht werd gevraagd voor de gebrekkige kwaliteit van het onderwijs maar ook de woningnood onder studenten. Ook was Sander betrokken bij het verzet tegen het initiatiefwetsvoorstel van de Partij voor de Dieren voor een verbod op de rituele slacht. PerspectieF heeft toen bij de Eerste Kamer actie gevoerd met een groot spandoek wat diverse media heeft behaald. Maar Sander voerde niet alles acties rondom wetgeving, en keek ook om naar mensen zelf. Hij verzorgde samen met PerspectieF een kerstbrunch voor uitgeprocedeerde asielzoekers en gaf jongeren in Renesse voorlichting over de gevolgen van overmatig drankgebruik. Sander heeft zich dus op vele vlakken ingezet en is nu nog even te volgen rondom de 'Wet regulering prostitutie en bestrijding misstanden seksbranche'.

Reacties op 'Artikelenreeks Nederlands Dagblad'

Archief > 2012