Inschrijving nieuwe Leiderschapstraining van start!

leiderschapstraining_fotomaandag 19 november 2012 19:30

Vanaf vandaag is de aanmelding voor de nieuwe leiderschapstraining van start gegaan. PerspectieF organiseert deze training voor de zevende keer. Een aantal mooie namen is aan de deelname lijst van coaches en sprekers toegevoegd. Zo is Michael Middendorf (Directeur World Forum) dit jaar als coach actief en zal Ben Tax (directeur RijkZwaan) spreken op één van de avonden. Mogelijk zal ook Jaap Smit (voorzitter CNV) een avond langskomen.

Wybe Niemeijer, vorig jaar deelnemer Leiderschapstraining:

"6 maanden bezig zijn met leiderschap, met andere jongeren nadenken wanneer je leider bent, met je coach nadenken over hoe je persoonlijk kan groeien en meer leren over je eigen sterke en zwakke kanten. Dat is in het kort wat de leiderschapstraining voor mij was.

Samen zijn wij bezig geweest met het onderscheid tussen managers en leidinggevenden. Vooral dat onderscheid geeft veel handvatten voor het leidinggeven aan groepen vrijwilligers. Gedurende meerdere avonden zijn we bezig geweest met welke eigenschappen een leider kenmerken. Hoe komt het dat de ene persoon iedereen mee krijgt en de andere niets voor elkaar lijkt te krijgen. Zaken als het hebben van een visie, anderen ontwikkelen, talenten de ruimte geven en je doel bereiken komen allemaal voorbij tijdens de training.
Voor mij was het een grote en interessante stap in mijn persoonlijke ontwikkeling."

Ben jij geïnteresseerd in Leiderschap en benieuwd naar de training? De flyer met alle overige informatie vind je hieronder.

flyer leiderschapstraining92,6 kBapplication/pdfdownload

Reacties op 'Inschrijving nieuwe Leiderschapstraining van start!'