Rienette Sytsma bij Nederland Zingt op Zondag

Rienette_thuisonderwijs_kleinwoensdag 29 augustus 2012 19:17

Op zondag 9 september om 9.00u is PerspectieF-er Rienette Sytsma te zien in het programma Nederland Zingt op Zondag. Rienette heeft op jonge leeftijd het gevecht moeten aangaan tegen ziekte. Ook nu is Rienette gekluisterd aan haar rolstol. Maar ondanks haar handicap is Rienette lange tijd zeer actief geweest bij PerspectieF, en neemt ze volop deel aan het maatschappelijk leven. In het programma vertelt ze haar levensverhaal aan ds. Arie van der Veer.

In de uitzending op zondagochtend vertelt Rienette over belangrijke fasen uit haar leven, haar inspiratie en over haar actieve rol binnen PerspectieF. Om die reden schuiven in het programma ook Maarten van Ooijen (voorzitter) en Marlieke van den Engel (bestuurslid promotie) aan.

Rienette is actief geweest als werkgroepvoorzitter Onderwijs, Jeugd & Gezin en later is Rienette betrokken  geweest bij het maken van een lespakket voor scholen. Ze heeft zich binnen PerspectieF veel ingezet voor onderwerpen rondom ‘passend onderwijs’ en de druk van docenten voor de klas. Op de juni ALV van PerspectieF in 2010 werden benoemd als ‘Lid van Verdienste’.

Alle reden dus om die ochtend, drie dagen voor de verkiezingen, te kijken naar dit programma. En heb je het gemist? Via www.nederlandzingt.nl is het na die tijd terug te zien!

Reacties op 'Rienette Sytsma bij Nederland Zingt op Zondag'

Archief > 2012