PerspectieF presenteert BacheR-tour

woensdag 08 februari 2006 16:36

PerspectieF presenteert de ‘BacheR-tour’. Samen met cabaretgroep BacheR en met de hulp van lokale ChristenUnie-verenigingen worden door het hele land een viertal avonden georganiseerd. Deze avonden zullen in het teken staan van de komende gemeenteraadsverkiezingen.

PerspectieF presenteert de ‘BacheR-tour’. Samen met cabaretgroep Bacher en met de hulp van lokale ChristenUnie-verenigingen worden door het hele land een viertal avonden georganiseerd.

Lysette Klop, campagne-leidster voor PerspectieF is erg enthousiast over het idee. “Ik hoop op veel reacties, want wij willen jongeren graag warm maken voor de verkiezingen en de politiek. Ik garandeer een super toffe en geslaagde avond.”

Bacher is een cabaretduo die bestaat uit Sander en Wim-Martijn. BacheR presenteert haar programma, verzorgt cabaret op maat tijdens conferenties en maakt een inleiding voor een avond of een ander dagdeel. Na het winnen van de juryprijs van het cabaretfestival op het Flevo Festival in 2003 is BacheR met regisseur Minnekus de Groot verder gegaan. Eerder organiseerde PerspectieF al Bacher-avonden in onder andere Ede, Dalfsen en Katwijk.

Hier volgen de data en plaatsen waar de avonden zullen plaats vinden:

25 februari Werkendam
3 maart Amersfoort
4 maart Assen
4 maart Den Helder

Surf voor de precieze locatie naar de site van de lokale kiesverenigingen

Reacties op 'PerspectieF presenteert BacheR-tour'

Archief > 2006